29 Şubat 2008 Cuma

Erkek ile kadın eşit değildir


AKP İstanbul Milletvekili Osman Yağmurdereli'den çok tartışılacak açıklamalar.


"Yüz Yüze" programına katılan Yağmurdereli , eşi için söylediği 'Eşimin saçını bir tek ben görmek isterim' sözlerinin hatırlatılması üzerine " Ben Karadeniz erkeğiyim, çok kıskancım. Eşime belli kurallar koyabilirim, ama bu sözü şu an 25 yaşında olsam diye başlayarak söylemiştim. Bu zamandaki yozlaşmayı görüyorum ve eşimi kıskanıyorum.' dedi.

Programın diğer konuğu Nez'in Yağmurdereli'ye 'peki eşiniz sizi kıskanabilir mi?' sorusu üzerine Yağmurdereli, “Eşim kıskanır ama belli etmez. Bir kadın ve bir erkek eşit değildir. Hiçbir zaman eşit yaşamaz, eşit bir hayatı paylaşmaz. Kadın her zaman erkeğin korumasına muhtaçtır' dedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayın

Barda içki içip kısmetlerini bekliyorlar.

Bu kızlar hazır kıta! Barda içkilerini yudumluyorlar.Rahat kıyafet ve tavırları hemen dikkati çekiyor.Onlar kısmetlerini bekleyen hayat ...

İNTERNETTEN PARA KAZANMA