20 Nisan 2014 Pazar

Selma Ergeç en çok neresini beğeniyor.

Selma Ergeç: En çok kulaklarımı beğeniyorum

DİZİ ve sinema oyuncusu Selma Ergeç, lise yıllarında giydiği kıyafetlerini hala tercih ettiğini, rahat edemediği hiçbir şeyi giymediğini söyledi.

En fazla hiç değişmeyen kulaklarını beğendiğini anlatan Ergeç, çeşitli ünlü isimlere özenen gençlere, "Hiç birine özenmeyin, inanın onların hepsi Photoshop’lu, ben biliyorum" diyerek espri yaptı.

Uydu üzerinden Birleşik Arap Emirlikleri’nden yayın yapan MBC4 kanalında Zeynep Özek’in hazırladığı ‘Turki Extra’ programında, bu hafta Selma Ergeç röportajı yayınlandı. Adanalı Türk doktor ile Alman bir hemşirenin ilk çocuğu olarak Almanya'da dünyaya gelen, ‘Best Model of Turkey’ yarışmasını kazanan Selma Ergeç, çeşitli film ve dizilerde oynayan, ‘Muhteşem Yüzyıl’da 3 sezon boyunca ‘Hatice Sultan 'ı canlandıran Selma Ergeç, programda soruları İngilizce yanıtladı.

Çocukluğunda hemen 2 yılda bir ülke değiştirdikleri için kalıcı arkadaşlıklar kuramadığını anlatan Ergeç, köpeği ile zaman geçirdiğini, kitap okumak, müzik dinlemekten hoşlandığını söyledi. Ergeç, şöyle dedi:



"Okurken oyunculuk yaptım. Ama gençken asıl ilgi alanım moda dünyasıydı. Moda çizimleri yapıyordum, modellere hayrandım. Duvarımda Harrison Ford’un Indiana Jones posteri, kendi çizimlerim ve bir sürü catwalk fotoğrafı vardı. Ergenlik çağındaki kendimi acımasızca eleştirirdim. En büyük tutkum bir gün modellik yapmaktı. Gençlere çağrım; ‘Eğer teenage’seniz (Ergenlik dönemi) ve başka kızları kendinizden güzel buluyorsanız hiç endişelenmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayın

Barda içki içip kısmetlerini bekliyorlar.

Bu kızlar hazır kıta! Barda içkilerini yudumluyorlar.Rahat kıyafet ve tavırları hemen dikkati çekiyor.Onlar kısmetlerini bekleyen hayat ...

İNTERNETTEN PARA KAZANMA