31 Mart 2014 Pazartesi

Ebru Şallı'dan zayıflığın sırrı.

Zayıflığının sırrı, meğer ...
Ünlü sunucu ve manken Ebru Şallı, bahar aylarına girdiğimiz şu günlerde sağlıklı beslenme ve genç kalmanın sırlarını anlattı.

İşte bazıları:

"Suyu dozunda tüketmek ve meyvelerin vitamininden faydalanmak çok önemli. Günde 4, 5 porsiyon sebze ve meyve tüketmeye özen gösteriyorum. Pilatesimizi yapıyoruz. Pilates yapınca çok zayıflama diye bir şey yok, ancak kardio ve koşu ile bir araya getirdiğinde zayıflıyorsun.

Yeşil çayı çok tüketiyorum. İçine tarçın koyarak günde 2-3 fincan yeşil çay ve 1 fincan Türk kahvesi öneriyorum, antioksidan etkisi var! Tarçın tozu koyarak Türk kahvesini pişirmek yağ yakmaya yardımcı oluyor.

Baharın güzelliğini yansıtmak çok önemli. Ben bugüne kadar hep kendi saçımın birkaç ton açığını kullanıyordum. Kendi rengine döneli neredeyse bir yıl oldu. Baharla birlikte renkli giysileri tercih ediyorum."

OLCAY ÜNAL SERT / AKŞAM LİFE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Popüler Yayın

Barda içki içip kısmetlerini bekliyorlar.

Bu kızlar hazır kıta! Barda içkilerini yudumluyorlar.Rahat kıyafet ve tavırları hemen dikkati çekiyor.Onlar kısmetlerini bekleyen hayat ...

İNTERNETTEN PARA KAZANMA